Radio dmr to międzynarodowa norma opracowana i ratyfikowana przez Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych z 2005 roku. Jako organ prowadzący technologię stowarzyszenie dmr, zostało również założone w 2005 r., Odgrywa dużą rolę w procesie standaryzacji dmr i testach dotyczących interoperacyjności. Członkostwo w Stowarzyszeniu dmr jest otwarte dla każdej osoby lub organizacji zainteresowanej tworzeniem produktów dmr lub wspieraniem opublikowanych standardów dmr w inny sposób. Niniejszy standard zapewnia obecnie pełny zestaw standardów obejmujących usługi głosowe, usługi transmisji danych, monitoring radiowy i procedury testowania zgodności. DMR ma na celu zapewnienie ekonomicznych, niskonapięciowych standardów cyfrowych w celu zastąpienia analogowych systemów radiowych. Norma ta definiuje trzy różne poziomy, choć należy zauważyć, że stowarzyszenie koncentruje się na profesjonalnym użyciu dmr, gdzie największe znaczenie ma właśnie sama radiolinia – obejmuje to przede wszystkim temat praktycznie używanych platform cyfrowych. Poziom 1 jest bezpłatną licencją platformy radiowej. Tier II to konwencjonalna cyfrowa platforma radiowa, natomiast Tier III to cyfrowa platforma radiowa. Produkty DMR Tier I najlepiej nadaje się do osobistego użytku rekreacyjnego i innych ustawień, które nie wymagają szerokiego zasięgu lub zaawansowanego zestawu funkcji radiowych. Radioodbiorniki zostały zaprojektowane do bezpłatnego wykorzystania w paśmie 446 MHz, znanym w Europie jako pasmo PMR446. Wykorzystują maksymalną moc wyjściową RF wynoszącą 0,5 W przy użyciu anten stałych bądź zintegrowanych, bez użycia połączeń telefonicznych.

Urządzenia jakie niesie ze sobą radio dmr Tier I nie są odpowiednie do zastosowań w sytuacjach awaryjnych lub biznesowych, ponieważ liczba ta jest ograniczona, a korzystanie z nich jest zgodne z zasadą pierwszej osoby. DMR Tier II został opracowany wyłącznie w celu zastąpienia konwencjonalnych analogowych dwukierunkowych systemów radiowych za pomocą rozwiązania cyfrowego, co oznacza, że radiolinia i system cyfrowy powinny spełniać takie same wymagania odnośnie zasięgu i zastosowania. Obejmuje to zastosowanie punktu pojedynczego miejsca lub wielozadaniowej sieci, podobnie jak robi to przez monitoring radiowy analogowa dwudrożna sieć radiowa. Projektanci DMR zdecydowali się na wykorzystanie dwuczęściowego gniazda TDMA (Time Division Multiple Access) jako podstawowej technologii dla tego standardu. SimocoXdRangeDMR Tier III był logicznym następnym krokiem dla tych dwóch gniazd TDMA w tej technologii.

Sieć radiowa korzysta z kilku rozwiązań na różnych częstotliwościach w obrębie tej samej pasma działającego pod komputerową kontrolą, aby umożliwić gromadzenie zasobów dla kilku agencji lub organizacji chcących realizować monitoring radiowy. Zwykle kanał kontrolny integruje inteligencję potrzebną do organizacji i zarządzania flotą radiową. Wykorzystanie DMR Tier III zwiększa wydajność i wnosi wiele dodatkowych funkcji – dzięki czemu znacznie łatwiej implementować rozwiązania konwencjonalne lub symulacyjne. Te cyfrowe sieci zapewniają bogatą komunikację misyjną w szerokim zakresie geograficznym, jaki obejmuje radiolinia. Projekt systemu radiowego ma tutaj ogromne znaczenie. Przed nurkowaniem w korzyści i ograniczenia warto określić, skąd zaczynamy działać w tym świecie bezprzewodowym. Przed 1 stycznia 2016 r. główne radio było w paśmie częstotliwości wysokiej częstotliwości (VHF) i Ultra High Frequency (UHF) i było szeroko ustawione w typowych odstępach 25 KHz, chociaż czasem radiolinia została zaprojektowana przy rozproszeniu 30 kHz. Od 16 lutego 2016 r. Biuro Telekomunikacji bezprzewodowej odrzuciło wszystkie aplikacje w paśmie, które wymieniały tylko emisje o dużej szerokości pasma. Działanie to skutecznie zmusiło mobilne systemy radiowe do użytku publicznego i / lub przemysłowe, aby mogły migrować monitoring radiowy do szerokopasmowego pasma 25 kHz i wąskopasmowego kanału o wydajności co najmniej 12,5 kHz. W okresie prowadzącym do tego procesu, gdybyś rozważył system radiowy do zastosowań praktycznych, takich jak właśnie radio dmr a kanał kanału radiowego wąskopasmowego byłby preferowany w stosunku do nielicencjonowanego rozwiązania – wtedy taka radiolinia mocno by się przydała dla jasnego dowodzenia i kontroli. Radio nielicencjonowane ma zastosowanie w pomieszczeniach zamkniętych, takich jak tunele lub konstrukcje parkingowe, w których może znajdować się monitoring radiowy i poza zminimalizowaną lub złagodzoną ingerencją. Radio nielicencjonowane ma tę zaletę, że używa niskich częstotliwości, gdy te wiążą się z pojawieniem się technologii LTE (Long Term Evolution). Dzisiaj specjalny organ nadzoruje licencjonowane radiotelegrafie wąskopasmowe za pośrednictwem koordynacji - w celu efektywniejszego wykorzystania ograniczonego pasma radiowego dla urządzeń znajdujących się interesie publicznym. Istnieją różne metody wykorzystania tego rozwiązania w odniesieniu do tego, co oferuje radio dmr. W przypadku szerokiego zakresu niezawodności problem jest zawsze związany z zasięgiem rozmów z mobilnego lub przenośnego terminala. Zależnie od częstotliwości, przenośne radio może wynosić 0,5 W do 5 w mocy anteny jednoczęściowej (bez wzmocnienia). W ten sam sposób radiolinia przenośna może działać w zakresie mocy od 5 do 50 W poprzez antenę o małym wzmocnieniu. Wreszcie do porównania stacja bazowa lub wzmacniacz może wahać się od 25W do 100W przy mocy wyjściowej gdy wykorzystuje dużą antenę wzmocnienia. Wzmocnienie anteny ma tutaj duży wpływ na to jak odbywa się sam monitoring radiowy. W tym miejscu przejdziemy od typowo technicznych podstaw po sam sens tego jak działa radiolinia w tym monitoringu, ale w ujęciu specjalistów PR. Chociaż PR i marketing treści koncentrowały się wyłącznie na wiadomości, dzisiejsi specjaliści ds. Komunikacji muszą być równie dobrze zapoznani z odcyfrowywania danych, jak w przypadku monitoringu radiowego.

Wszyscy jesteśmy zmuszeni robić więcej za mniej, a analizy są kluczem do podejmowania inteligentnych decyzji – radio dmr pomaga w tym bardzo skutecznie. Wiedząc, jak monitorować trendy i mierzyć nasze wysiłki, nie tylko optymalizujemy, ale także udowodnimy wartość naszej pracy. Przeanalizuj podsumowanie naszej pierwszej zawartości dotyczącej monitorowania i pomiaru, aby dowiedzieć się, w jaki sposób analizy mogą pomóc w opracowaniu inteligentnej strategii komunikacji w nadchodzącym roku. Czytając dalej poznasz kilka kluczy pomocnych do efektywnego monitoringu mediów społecznościowych- w tym radia. Media społecznościowe otworzyły tak wiele drzwi dla marek. Jednak z tak dużą ilością informacji, wyzwaniem jest znalezienie tego, co jest dla nas istotne. Rozwiązaniem jest ciągłe monitorowanie mediów społecznościowych. Trzeba dlatego zacząć od tego, by poznać podstawowe informacje: kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak ma monitorować media społecznościowe. Wartość danych jakie niesie ze sobą radiolinia ma ogromne znaczenie. Oczywiście, aby w pełni wykorzystać zalety monitorowania, trzeba szukać poza podstawy.

Monitorowanie radia w kontekście marki to początek, ale dane z mediów społecznościowych mają znacznie większą wartość jeśli wiemy jak się za to zabrać. Na przykład dane z serwisu Twitter są wykorzystywane przez badaczy medycznych do śledzenia rozprzestrzeniania się chorób, dzięki badaniu geologicznemu pomaga to także w celu śledzenia trzęsień ziemi, przemysł finansowy wykorzystuje to w monitorowania trendów rynkowych, a także jest to wykorzystane przez dziennikarzy, aby uzyskać dostęp do raportów naocznych świadków podczas narodzin historii. Tak samo działa radio dmr tylko na innej płaszczyźnie. To dlatego warto sprawdzić wiele różnych sposobów monitorowania mediów społecznościowych, które pomogą Ci zdobyć wiedzę na temat tej branży i zrozumieć trendy w tej liście niezbędnych tematów. Odrodzenie mediów nadawczych w świecie mediów cyfrowych ma siłę a radiolinia jest tego najlepszym przykładem. Społeczności nie jest jedynym rodzajem mediów, który powinieneś monitorować. Wiele tradycyjnych platform medialnych ma zasadnicze znaczenie dla kształtowania opinii publicznej. W szczególności widownia mediów radiowych wciąż rozwija się i oferują możliwości dla marki, których nie znajdą gdzie indziej, a które są niezwykle ważne jeśli chodzi o monitoring radiowy. W tym artykule wyjaśniono, dlaczego organizacje muszą obejmować pracę dziennikarzy działających w swojej strategii komunikacyjnej. Ten tekst ma takąze wyjaśnić jak nadążyć za omawianymi zagadnieniami w falach radiowych, by zawsze trzymać rękę na pulsie. Jednak każdy może się za jaki koszt można wykorzystywać takie radio dmr co ma być pomocne jeśli chodzi o uzasadnienie usługi monitorowania mediów. Największym błędem w monitorowaniu, jaki marka może zrobić, nie jest posiadanie odpowiednich narzędzi do obsługi potrzeb PR i marketingu. Jednak aby to zrobić trzeba w pierwszej kolejności wybrać usługę monitorowania, która zapewni inteligentne rozwiązanie. To dlatego tak bardzo ważne jest by poznać wszelkie możliwe wskazówki dotyczące bezproblemowego monitorowania. Jeśli nie cofniesz się i nie będziesz spoglądać na to, co robisz, możesz obudzić się pewnego dnia i zdać sobie sprawę, że marnowałeś dużo czasu na treści, których nie udało się połączyć i że był to monitoring radiowy niezbyt efektywny. Monitorując i mierząc łączność z marką, pozwalasz sobie na to by w pełni wykorzystać potencjał jaki niesie ze sobą radiolinia w XXI wieku. Musisz jednak w pierwszej kolejności wiedzieć jak korzystać z raportów, aby kierować swoją międzynarodową strategią PR , opowiadając historię marki w różnych miejscach geograficznych i językach. Ważne jest, aby wiedzieć, do kogo kierujesz swój komunikat i dlaczego chcesz się akurat z tą grupą skontaktować. Chociaż rozpowszechnianie informacji prasowych na potrzeby międzynarodowych audytów może nadawać wiadomości dalej niż kiedykolwiek, wyzwaniem jest sprawdzenie sukcesu Twoich wysiłków. Radio dmr może być bardzo pomocne, ale najważniejsze jest to by związane z nim działania były mierzalne.